The Studio

Hejsan<3

Igår var jag, mamma och syrran på The Studio. Det var roligt men man fick vänta länge. Först fick man vänta, efter man har väntat ett tag får mamma gå och bli sminkad. Sen får jossan bli sminkad och sist jag.. Så jag fick vänta längst.. :/ Men efter det fick vi vänta länge efter att få bli fotade. Efter fotografierna fick vi vänta i åratal efter att få välja ut vilka bilder man ville ha.. :/ Så det var värkligen VÄNTA.. x) Vi kom dit klockan 15.15 och slutade 19.00. Så det tog en tid :P

Men nu ska ni få se bilder :P




Det var några bilder :) Men inte alla. Men alla kanske inte vill synas så jag tog bilderna på mig och en gruppbild<3
Ha det bra<3
Puss & Kram :*:love:


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej !=)



Jag skulle uppskatta om du kikade in på min blogg

och röstade på vilken hädelse du vil höra!



Ha en fortsatt trevlig dag;-)

2011-01-03 @ 12:17:32
URL: http://rabrobs.blogg.se/
Postat av: Andrea

Hej,gå in på min bloggg och kolla om du har vunnit min tävling :) :)

2011-01-05 @ 14:15:48
URL: http://andilove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn<3 ;):
Klick here<3 :)

E-mail<3

Bloggadress<3

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0