CUPCAKE!<33

Hej!
Igår bakade Jossan ( www.jollepic.blogg.se ) muffins! ;D Hon gjorde typ Cupcakes.. Jag tyckte inte om det som var överst. Jag tyckte bara om myffisen så jag skrapade bort det. När jag skrapade bort det satte jag på mitt strössel som jag fick av farmor och farfar. Då såg muffisen ut såhär! ;)

Jag tog typ bara närbilder på det som var överst. Det blev gott! ;P Men snart ska jag göra egna muffins/cupcakes. Fast jossan ska hjälpa mig med smeten eller vad det nu heter. Hon har ett eget recept som hon gör. Det blir supergott! ;) Hon ska typ bara hjälpa mig med det sen kan jag göra allt själv. När jag är klar med dom kommer jag säkert ha tagit bilder! ;D Så jag kommer lägga upp bilder sen tror jag! ;) Vi ses hejdå kram CoralineAhlinder<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn<3 ;):
Klick here<3 :)

E-mail<3

Bloggadress<3

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0