Stenmässan!<33

Hej!<3
Igår var jag hos mormor och morfar. Vi var på en stenmässa! Det var ganska mycke saker där man skulle vilja ha men det är så dyrt! :( Det var typ nån tavla som kosta 45.000 kr nånting. Det var nånting fint. Det fanns super många snygga saker. Fast jag köpte ett halsband och ett mobilsmycke! ;) Jag köpte nån grej och en silverkedja som smycket skulle sitta på. Grejen kostade 75 kr men fick den för 70 det var schysst! Silverkedjan kostade 190 kronor. Mobilsmycket kostade 10 kronor. Det kommer komma några bilder nu! :D

Här kommer den första bilden!

Här är mitt halsband! ;) Jag tycker det blev skitsnyggt när jag satte den på silverkedjan! ;) Vad tycker du?


Mitt mobilsmycke! ;) Snyggt va!? ;P

Hejdå!<3

Kraaam CoralineAhlinder!<3


Kommentarer
Postat av: starsinmymind - miranda ^^

Hejsan! ^^ gud vad fin blogg du har!♥

vad hittar du på ikväll?

2010-10-15 @ 19:17:55
URL: http://starsinmymines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn<3 ;):
Klick here<3 :)

E-mail<3

Bloggadress<3

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0