Idag!<33

Hej!<3
Idag har jag varit i skolan! :D Det var väl kul! :D Vi gjorde massor med orkar inte berätta all som hänt. Det jag kan berätta är att det sista vi gjorde var dans. Det var inge bra.. Alla var pratiga, lyssnade
inte och var larviga m.m.. :/ Det var inte så kul... Sen i fredas när vi hade idrott då bråkade några av killarna [ Jordan & Temesgen ] Dom blev skit sura på Temesgen för han gick in med uteskor. Asså dom typ mobbar blir fett sura på han. När Oscar A typ sa att Temesgen skulle komma kom han. Men på vägen slog han Jordan mitt i facet! :S Det måste ha gjort ont.. :S
Men det är ganska syndom Temesgen. För en annan i min klass dom sa såhär '' Ditt namn är fattigt och ditt land är fattigt'' Dom höll på så.. :( Temesgen kommer från ett annat land.. Han är mörk i hyn.. Men sen idag var jag med Gabbi och Oskar B vi lekte typ tjuren och bluffkull.. Det var kul! :D Fast sen var vi tvugna att gå hem.. :(

Vi hade super kul!<33
Hoppas du har haft det bra! :D
Hejdå! // CoralineAhlinder!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn<3 ;):
Klick here<3 :)

E-mail<3

Bloggadress<3

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0