Hejsan<33

Hejsan<3
Nu sitter jag vid datorn. Klockan är 07:36 för jag råkade gå upp för tidigt.. :/ Jag har sovmorgon idag. Så jag börjar klockan 09:00 men jag glömde bort. Jag fick bara skriva ett inlägg på bloggen sen fick jag gå härifrån. För hon vill inte att jag ska sitta vid datorn på morgonen.. Jaja, men snart kommer min bästa kompis Gabriella hit. Sen ska vi gå eller åka bil till skolan. :)

Gabbi brukar komma hit på morgonen. Hon brukar komma till mig. För hon vill inte vara ensam hemma. Men det är bara kul att hon kommer till mig :) Ni kanske tycker det är lite onödigt men jag tycker det är kul. Men nu ska jag nog gå och göra något annat :D

Ni får ha det så bra så ses vi nån annan gång! :D<3
Hejdå så länge;)<3


Kommentarer
Postat av: Andii

Hej...

Min tävling som du ville va med i har just nu börjat med röstningen så du borde säga åt alla dina läsare att rösta på dig så att du vinner..Lycka till Kram Andrea

2010-11-28 @ 18:33:47
URL: http://andilove.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn<3 ;):
Klick here<3 :)

E-mail<3

Bloggadress<3

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0