Dagen! ^^

Hej!
Idag har jag varit i skolan!
Klockan nio hade vi lite matte och efter matten skulle vi gå och titta på en konsert! ^^
Egentligen skulle safiren stanna kvar efter konserten men vi behövde inte för dom pratade om dans!
Om ni undrar varför vi gick var för att vi redan hade haft dans!
Men då fick vi ha rast istället! Så vi gick ut och spela king!
Efter rasten var det instrument. Vi skulle få pröva spela olika instrument!^^
Efter instrumenten var det högläsning, vi läser en bok som heter ''Solbarnet''
Efter var det lunch det var spagetti och köttförsås!
Sen på rasten spelade vi king som vanligt!
Sen där efter rasten skulle vi välja vilket spel vi skulle lära ut folk på Lillsjöskolansdag!
Jag ska lära folk hur man spelar ett spel som jag inte vet vad det heter! :(
Men det ska bli kul!:)
Men ha det bra så länge// Carro<3
Hej igen!
Nu efter skolan var jag med Ida! Jag åkte hem till henne! Det första vi gjorde var att sätta på hennes tv och spela PS3 vi sjöng Singstar! Sen skulle vi äta, vi åt bacon och spagetti och det är godare än vad det låter! Efter maten fortsatte vi att sjunga singstar! En gång fick jag bara fyra poäng mera än Ida! Det var på en låt som heter SOS.
Sen andra gången vi sjöng den vann jag med två poäng mera! Men jag måste hem nu! Hejdå och ses sen!//Carro

Hej igen!
Nu är jag hemma och jag har satt på datorn! När jag kom hem frågade pappa om jag har varit snäll, och ni kan nog gissa vad jag svara och då fick jag en Sonic Syndicate tröja! Men nu ska jag säga hejdå för mig! Hejdå och ha en trevlig kväll! Bye bye Carro!<3 ^^

Bild på mig och min tröja \/


Datum 7/5-2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn<3 ;):
Klick here<3 :)

E-mail<3

Bloggadress<3

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0