Hej!

            Hej!
            Idag har jag varit i skolan.
            Vi har haft musikal träning.
            Vi har haft engelska.
            Vi brukar ju ha läxförhör.
            Jag hade fått 20/20 rätt!
            Men nu efter maten hade vi musik.
            Då tränade vi på våra sånger vi ska ha till musikalen.


            ps. Vi ska uppträda imorgon. Tisdagen 8/6-10

            Men när vi slutat då sparkade jag hem.
            Men ingen var hemma så jag gick tillbaka till skolan.
            Sen tog jag sälskap.
            Det var bara en kompis.
            Men han cyklade medans jag gick för jag hade lämnat sparcykeln hemma.
            Men vi var ute och pratade lite.
            Men sen gick han in och då gick jag hem.
            Det var allt för idag!
            Men vi hörs!



                                                          Puss Carro!<3

Kommentarer
Postat av: elin

Så bra med 20/20 rätt :D:D

2010-06-09 @ 20:49:26
Postat av: Carro

Yes, I'm best!<33

2010-06-09 @ 20:56:22
URL: http://coralineahlinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn<3 ;):
Klick here<3 :)

E-mail<3

Bloggadress<3

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0