Idag 4/7-10

Heej!
Idag har jag badat i lillsjön! :)
Jag var där med mamma, Daniel och Zamuel.
Pappa och Olga var också där.
Det var skit varmt i vattnet!
Ni borde bada där!
Fast ni har nog redan gjort det! :P
Men sen gick vi till konsum och köpte vatten melon.
Den kostade bara 6 kronor typ! ;)
Den var kärnfri och super duper goood!!
Daniel gick upp och skar upp lite.
Sen kom han ut.
Vi satt på en gräsmatta och käka melon medans vi spela kort! :)
Det var jätte mysigt.
Men sen vaknade Zamuel och då fick vi gå upp.
Och sen jag glömmde en sak!
Vi hyrde en film också.
Alice i underlandet. :P
Den var ganska bra faktiskt tyckte jag!
Jag såg såklart på den nyaste Alice i underlandet! :)
Men när vi hade sett klart den skulle Zamuel sova.
Jag ska nog spela lite kort med mamma och Daniel snart om vi hinner.
Men vi ses någon annan dag! :)

Hejdå!<3
                                             Puss på er! :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn<3 ;):
Klick here<3 :)

E-mail<3

Bloggadress<3

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0