Idag 3/7-10!♫

Heej!
Idag ringde min vecka klocka på 07.30
Men jag steg upp 07.40 nånting! xD
Jag är rätt så seg på morgonen! HAHA
Men jag skulle duscha först av alla men jag fick duscha sist för jag sov för länge, hehe! xD
Men sen åkte vi till mormor och morfar! :)
Jag, mamma, Daniel, Zamuel och Jossan skulle åka till skulltuna.
Jag badade mest.
Jag hoppade från 2:an och 3:an för det var dom ända som fann.
Sen åkte vi hem.
Då var Jonathan där.
Vi skulle äta där.
Men jossan har tagit några bilder på mig och sen redigerat lite.
Bilderna kommer när jag har skrivigt klart mitt inlägg.


Här kommer bilderna!

 

 

                                                  Puss Carro!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn<3 ;):
Klick here<3 :)

E-mail<3

Bloggadress<3

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0