Torsdagen 1/4

Hej glad påsk!
Men idag efter skolan gick jag hem till Gabbi. Vi målade oss till påsk flickor istället för påsk kärringar :) Sen klockan fyra gick vi ut. Efter en stund när vi har gått möter vi killarna Oscar, Jordan, Erik och Jonatan. Gissa vad dom gör! Dom försöker sno vårt godis :( Men det fanns snälla killar också som Oscar och  Jonatan. Den som var snällast var Oscar efter Oscar kom Jonatan och efter Jonatan kom Erik och sist Jordan. Jag sa en sak till Jordan också (inte för att vara taskig men du är taskig) sa jag. MEn sen åkte dom och cykla lite och vi var lite och sen cykla dom ifrån och gissa vad jag och gabbi gör! Vi följer efter dom och ser vad de gör. Jag och gabbi är som små katter som gillar att vara med vissa folk och följer efter. Vi är snabba också så passa dig så jag inte springer efter dig! Men nu ska jag och gabbi göra lite annat. Hejdå/// Glad påsk och puuuuss och kraam Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn<3 ;):
Klick here<3 :)

E-mail<3

Bloggadress<3

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0