Igår 7/4

Tja!
Igår var jag med mamma. vi skuller åka till farsta och shoppa lite. Men innan vi åkte dit lämnade vi syrran till filminspelningen. Nu är mamma och jag i farsta. En gång där när vi skulle åka upp i en rulltrappa råkade vi ta den som gick neråt så vi höll på att ramla :S *Klumpigt* Ska man skämmas? Iaf vi shoppade lite kläder och skor. Det jag fick var: En len kofta, En klänning som man kan ha som tunika, Ett par Gulliga
örhängen ''Det var små rosa rosetter'' och sist fick jag hårspännen. Sen åt jag sushi till lunch *mums* nu ska vi sköpa en tåg remsa. När vi hämtat syrran så åkte vi lite tåg, och sen åkte jag och jossan buss själva tills vi kom till en station där mamma stod. Nu ska vi hem.

Jaha. Klockan sex ska jag ha karate.. Samma dag som jag har shoppat *trött* Men jag hade inte varigt på karaten på några veckor så jag ville gå endå. Efter karaten tar jag en dusch, efter duschen tittade jag, pappa och Olga på Anna Anka söker en ny assistent och efterlyst. Klockan halv tio satte jag mig vid datorn. Klockan tio skulle jag lägga mig så jag fick bara sitta vid datorn en halv timme. Men hejdå! Ses....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn<3 ;):
Klick here<3 :)

E-mail<3

Bloggadress<3

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0