Lucia 17/12

Hej i skolan hade vi lucia vi hade lucia tåg. Nästan alla var med i lucia tåget. Men vi dansade sjöng först sjöng f-klassen och 1:orna jultomtarna sen var det 2:orna som sjöng ängla sång sen sjöng 3:or och 4:or december natt Mia, Jessica, Gabbi och jag sjöng första och tredje värsen, och Ida, Filippa, Madeleine och Ebba toror jag dom sjöng andra och fjärde värsen. Sen var det Charlie, Hugo,  Yagob och Odin som skulle dansa Baby goodbye, Efter det var det några som skulle dansa till jag gillar inte julafton. Efter allt skulle vi fika. Vi hade pepparkakor och Lussebulle och julmust med oss. Efter jag fikat lite lekte jag kull med Oskar.E, Jordan, Gabbi, Ida och filippa Hugo var med oxå tror jag. Vi hittade baby goodbye hattarna och stavarna vi lekte baby goodbye med dom vi gick upp på scenen. Fast då fick Anelie syn på oss (Fröken) Då fick vi ta av oss sakerna,xD Men nu ska jag gå hem med pappa hejdå/////////////////////////Puss o kram Corre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn<3 ;):
Klick here<3 :)

E-mail<3

Bloggadress<3

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0