Iaf Idag 27/12

Idag Har jag sovit länge... När jag vaknar är mamma, Daniel och jossan hemma sen sommnar jag då är dom borta *gäsp* Men så kom jag på dom skulle ju åka och handla. Josephine skulle köpa en mobil för 1.500 typ. Mamma skulle jobba för hon fick åka hem tidigare igår så då ska hon jobba upp den tiden hon skulle göra igår. Daniel är med jossan så jag är själv hemma. Nu sitter jag vid datorn och har varit inne och kollat på min bdb. Sen kolla jag min gosupermodel. Efter det har jag Chattat lite på min msn men det var nästan ingen inne så därför loggade jag in på bloggen... Hejdå alla och puss på er!







Hoppas ni har haft en bra rolig jul!:D                



                                                                                    Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn<3 ;):
Klick here<3 :)

E-mail<3

Bloggadress<3

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0