Hoss gabbi

Hej!
Idag har jag lekt med min bästis Gabbi. Vi lekte i skolan hela dan och så sen skulle jag sova över hoss henne. Vi tittade på tv. Vi tittade på ramp ljuset, barda och idol....... DEN SOM VANN IDAL DET VAR ERIK!! sen gick vi och gjorde vi oss klara för att gå och lägga sej. Fast jag sov inte så bra jag somnade och vaknade somnade och vaknade somnade och vaknade det var jobigt och sen när jag väl somnade så veckte Gabbi mig. *pust*  Iaf det gjorde inget men sen gick vi upp och åt frukost. Efter frukosten satt vi oss vid datorn. Och sen kom Daniel och hämtade mig...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skrev visst fel det ska stå (DEN SOM VANN IDOL DET VAR ERIK

2009-12-12 @ 16:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn<3 ;):
Klick here<3 :)

E-mail<3

Bloggadress<3

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0