Idag!<3

Hejsann!<3
Förlåt för nollbloggning! :/ Men jag har haft mkt för mig. Jag har varit i skolan. Jag går från skolan typ halv 5. :D Jag stannar kvar på grindslanten. ;P Jag har gjort klart min bil på pinewood.
Ni som inte vet vad pinewood är.
Det är en tävling vi 4-5 har på skolan. Vi får gå på en sak som heter grindslanten för vi får inte gå på fritids längre. ;D Men då ska vi alla som vill på grindslanten bygga bilar som vi ska tävla med sen. :D Min bil åker skit snabbt! :D Fast den kanske inte är bäst.. :/ Men jag får se vem som vinner sen.
Den som vinner frå en skitstor bokal! :/ Jag tror inte att jag kommer vinna faktiskt.. :( Men vi får se.
Vi ses hejdå!<3
Kraam CoralineAhlinder!<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn<3 ;):
Klick here<3 :)

E-mail<3

Bloggadress<3

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0