Skolan!<3

Hej!
Idag har jag varit i skolan.
Vi hade mys idag och såg på ''Alvin och gänget 2''
Jag hade med mig naturgodis, köksbär och wasabi.
Men vi fick inte äta före maten så vi åt först potatis med nån äcklig sak.
På rasten spelade vi king och när det ringde in kollade vi klart på filmen och då fick vi äta det vi hade med oss.
Men dom filmer man fick välja på var: Madagaskar, hjälp jag är en fisk och Alvin och gänget 2. Alla i klassen valde Alvin!
Men efter filmen jobbade vi lite.
Medans jag jobbade spelade jag, gabbi och filippa skipbo.
Sen klockan 3 eller nåt cyklade jag hem.
Men nu ska jag gå och göra annat!
Vi ses!<3




                                                                            Puss Carro!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn<3 ;):
Klick here<3 :)

E-mail<3

Bloggadress<3

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0