Oooo:


Tjena!
Idag när vi slutat skolan skulle Oskar B gå hem och vi går samma väg hem:D
Så vi gick tillsammans. Men innan vi gick så frågade han om han fick mitt mobil nr.
Och han fick mitt nr. Sen när Gabbi frågade sa han nej. Och när han frågade gabbi om han fick smaka appelsin då sa hon...     . Igenting. Sen sa jag. *bra, Då slipper du få ha mig*
Fast då sa han. Ja jag vill ha av dig:P Då sa jag vrf inte gabbi?För hon delar inte med sig.
Då sa jag *Gabbi, sa jag Du, sa Oskar B* Och så fortsatte det sådär.
Till slut slickade gabbi på dom så att hon skulle får dom själv.
Så sen gick vi och då skalade jag min appelsin och han fick 3 st appelsiner.
Sen pratade vi.
Sen slutade allt för jag bodde närmre än vad han gjorde.
Så han fick gå själv en liten bit''


Hejdå, sa Oskar  Hejdå, sa jag


Hejdå säger jag till er nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gulligt jag tror att han är lite små kär i dig :P

2010-02-09 @ 18:48:18
Postat av: Anonym

Okeej, Vem skrev det?

2010-02-13 @ 19:36:27
Postat av: Anonym

klart han e kär i dig det märker man.

2010-02-14 @ 19:47:57
Postat av: Syrran

Haha helklart att han Jag känner honom, och som du säger så låter det som om han är det :D

2010-03-08 @ 22:14:14
Postat av: Anonym

Haha helklart att han är kär i dig. Jag känner honom, och som du säger så låter det som om han är det :D*

2010-03-08 @ 22:15:14
Postat av: syrran

^

^

^

^

^

2010-03-08 @ 22:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn<3 ;):
Klick here<3 :)

E-mail<3

Bloggadress<3

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0