Tja<3

Igår skulle Gabriella och jag på fotboll efter skolan. Den började 15.30 vi skulle åka buss dit själva. Men gabbi och jag missade bussen. Då väntade vi ett tag. Då kom Mia och några andra vänner. Hon åkte en annan buss. Vi åkte med henne för att hon sa att vi skulle göra det. Vi frågade busschaffören vart hagnäs låg. -han visste inte det.. :S Hon borde ju veta vart ställen är. Men gabbi och jag följde med. Vi fick åka gratis :D Vi gick av när mia gick av vid hallonvägen. Vi gick hem till min mamma då. Vi åt mellis där sen fick vi skjuts.

Min lille bror var där. Han var hemma den dagen. Om han inte skulle ha varit hemma skulle mamma inte ha varit hemma, så vi hade jättetur!<3

Vi kom iaf till fotbollen i tid! :D<3

Jätte tur!<33

Efter fotbollen
Nu har jag kommit hem till gabbi. Vi duschade och gjorde oss iordning för vi skulle på ett disco sen :) Vi gick till discot när vi var klara. När vi kom dit betalade vi 20 kr för att komma in :) Fast det var SKIT trååkigt där! Det kom bara 62 styckna! :S
Det var tråkigt! Det var knappt några från vår klass som var där!
Vi spelade fotbollsspel. Gabbi och jag vann hela tiden mot killarna! :D<3 Men vi gick hem klockan 20.30 typ. Vi kom klockan lite över 7 och gick hem halv nio. Vi brukar gå hem klockan 10. Men det var tråkigt.

Efter discot
Nu är vi hemma från discot också. Vi hade jätteroligt hemma hos gabba :D Vi spelade kort och skrattade!<3 Gabbis mamma blev typ sur för att vi var för högljudda. Vi hade skit kul och skrattade skiit mycke!<3 Vi fick gå in på gabbis rum för vi lät så mkt.. :S Fast vi lät lika mycket i gabbis rum. :D Haha<3 Vi fick skäll :( Haha<3
Vi hade iaf jättekul!<3 Sen fick vi sova<3

Gabbi kunde inte sova typ. Hon fick ont i magen. Men jag sov hela natten :D

Morgon
Ni idag 4 december. Vi äter frukost, klär på oss, pappa kommer och hämtar mig, åker till farmor och farfar, åker hem, nu sitter jag vid datorn :)<3 Det var det de! :D<33

Vi ses nån annan gång :)<33
Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Frida

vem har gjort din header? sjukt fin ! :)

2010-12-07 @ 23:17:52
URL: http://princessffriida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn<3 ;):
Klick here<3 :)

E-mail<3

Bloggadress<3

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0