Övenattning + Dagen efter<3

Hej<3
Jag har fått en ny header av min syrra ju! :D *Glad*<3 Tack<3
Jag har varit ganska slö idag x) Jag hade övernattning i skolan i torsdags! ;) Det var jätte kul<3 Fast jag sov bara i en halvtimme:O<3 Halv 12 - 01.00 haha:)<3 Det var fett kul men jag var skit tröt x) Jag var jättetrött idag. Slappade framför Tv och nu sitter jag vid datorn<3

Jag kan berätta lite om övernattningen:) Först så bäddade vi:) Sen åt vi mat ''Tacos'' sen fick vi gå<3 Vi hade kuddkrig ett litet tag. Sen lekte vi kurragömma<3 Sen skulle vi sammlas 20 över 7 för vi skulle gå mörkret<3 Vi fick gå ner i skolans källare. Alla lampor var släkta :( Det var läskigt ett tag. Men senare blev det inte det;) Många skrek.. :(

Men sen var vi klara med det. Då fick vi rösta på film<3
1. Epic Movie<3
2. Benknäckargänget<3
3. Flickan<3

Vi lekte ''Pang'' också<3 Man blåste upp ballonger och satte dom runt fötterna. Man fick två var för man har ju bata två fötter. Sen skulle man försöka trampa sönder varandras ballonger ;) Jag kom 3:a<3 Sen fick man kolla på filmen ''Epic Movie''<333 Sen senare satte dom på ''Flickan''<3 Ingen kolla typ för vi chattade med vårt nintendo<3

Men sen var vi tvugna att sova:( Men ingen sov:S För ingen var trött, vi ville va uppe:D Men vi fick skäll då.. :/ Men sen sov jag ju i en halvtimme sen gick jag, Mia, Jossan och gabbi upp och spelade tecken och gjorde lite annat<3

Dagen efter var en sköön dag;)<3 Vi fick kolla på film ''Benknäckargänget'' sen gick vi ut på rast<3 Sen gick vi in kollade på den. Skrev lite i våran bok också. Sen kollade vi på film. Sen åt vi lunch. Efter lunchen så var det rast. Efter rasten gick vi in. Vi fick massage<3 Sen kollade vi klart på filmen<3 Sen slutade vi :D<333

Skööön dag!<333

Hejdå vi ses<3
Puss & Kram<3


Kommentarer
Postat av: gabbi

carro du sov inte i en halv timme för jag gjorde det och jag satt uppe och titta på när alla sov och då sov du!! ;)

2010-12-19 @ 20:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn<3 ;):
Klick here<3 :)

E-mail<3

Bloggadress<3

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0