NEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!! :( :'(

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!! :(
Idag fick vi reda på en hemsk sak!! :( Vår lärare Anna Rydberg kommer att sluta.. Hon är världens bästa lärare! Hon hjular för oss, hon dansar för oss, hon skrattar mycket, hon ger oss bokstäver, hon är bara världens bästa fröken!<33 Hon ska flytta till en annan skola.. :( Jag kommer att sakna henne..


Nästan alla tjejer började gråta utom jag för jag kan inte gråta.. Jag ville gråta men det gick inte.. :( Det kom som en chock! Man blev faktiskt ledsen. För vi har längtat efter att få ha henne i 4 år och nu ska hon sluta!! Hur kul är det? Jag önskade att hon aldrig sluta för hon är världens BÄSTA lärare!<33

Anna Rydberg varför? :(
Anna började också gråta.. Vi håller på att göra något till henne :) Hon ska få något innan jullovet :D<3

Jaja, ska fortsätta med läxan nu.. Hejdå :(<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn<3 ;):
Klick here<3 :)

E-mail<3

Bloggadress<3

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0