Dagen igår x)♥

Hej!♥
Igår var jag med gabbi. Fast innan det skulle jag, mamma, jossan, Daniel och Zamuel gå ut och åka pulka. Fast det blev inget för Zamuel var så arg :S
Fast sen efter det så åkte vi hem fast då höll Zamuel på att somna då åkte vi ett varv runt en rondell och åkte till lidl sen :) Efter lidl så skulle jag åka iväg med gabbi :) Jag skulle följa med henne och hennes mamma och Sandrin hennes syrra till barkarby. Jag hade med mig 140 kr med mig :)
Till lunch där så åt vi Mcdonald's och då tog jag en chicken mcduggets meny 9 bitars. Det var gott.  Sen gick vi runt på outlet och kollade runt lite♥ Fast vi hittade inget som vi ville ha :( Det var tråkigt. Fast efter vi hade varit där en stund så åkte jag hem till gabba :) När vi var nästan hemma så såg vi några kompisar. Jordan, Amanda och Juni Jordans syster :) Vi stannade ute och var lite med dom :) Fast efter när vi hade varit ute ett tag så gick vi in i gabbis hus. Vi lekte ikurragömma x)♥ Sen satte vi oss lite vid datorn och jag visade Jordan Kissies blogg ;):D♥ Fast det tyckte han var tråkigt :/

Sen åkte jag hem kl. 18.00 ♥
Ha det bra!
Puss & Kram♥♥♣

 


Kommentarer
Postat av: Alice

Va med och tävla på bloggen:)

2011-01-09 @ 09:26:46
URL: http://kandisxd.blogg.se/
Postat av: nichole

tack , för att du tke att jag hade gjort fina header, men skulle bara säga det är dina med , dina är grymt häftiga :) <333

2011-01-09 @ 11:28:38
URL: http://fotbollsflikkah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn<3 ;):
Klick here<3 :)

E-mail<3

Bloggadress<3

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0