Var med bästisen idag! Kram!<3

Tjeeena!
Idag var jag med bästisen Gabriella!
Vi tog några bilder! :D Vi hade en lite liten picknik! haha xD
 

Gabriella! :love:

Jag och Gabbi!<3

Söta lilla Babriella!<3


Jag och Gabbi blev as fula på bilden! xD haha.. ;)

Klicka på bilderna så blir dom större ;):love:

Jag och gabbi äter upp allting! ;)


Och såhär såg det ut när vi hade ätit upp allt! ;D

Först ska man klättra upp. Sen sitta still och sen åka ner! :D Haha

Stå still, sitta still och sen åka ner! Haha!:love:


Haha gabbi är duktig medans jag är feg! Jag vågade inte släppa. Hade hala byxor! ;)

Klicka på bilderna så blir dom större! ;) Dom bästa bilderna från när vi drack milkshake! ;)

Det var gott!

Gabbis mobil försvann också. Vi hade glömt den ute! :S Vi viste ju inte det. Vi kutade ut och kollade i lekparken. Där satt tre killar, en av dom höll i gabbis mobil. Dom hade ringt hennes farmor och farfar.. Gabbi hade en 20 lapp i mobilhållaren. 20 lappen var borta! :O Men aja det viktigaste var att vi fick tillbaka mobilen. :)

Sry för så många bilder.. Men vi tog så många! Men kommentera gärna och ha det bra! Puss och Kram Caroline!:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn<3 ;):
Klick here<3 :)

E-mail<3

Bloggadress<3

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0