Idaag! 24/9-10!<3

Idaag!<3
Tjena!
Idag har jag varit i skolan!
Först hade vi storsammling sen hade vi rast.
På rasten spelade vi king.
Efter rasten skulle vi rösta på filmer!
Det fanns 5 styckna olika filmer.
Jag kommer inte ihåg vad alla hette men det blev filmen ''Superhero Movie''
Den var faktiskt ganska bra!
Den var rolig.
Vi såg det på engelska med svensk text! :)
Vi såg en liten stund tills det blev lunch!
Det var Spagetti och köttfärsås!
På rasten spelade vi typ lite fotboll ( VM )
Bara för att vi skulle få se klart  filmen fick vi gå in kl. 11.45 ist för 12.00!<3
Då fick vi äta det vi hade med oss.
Ni vet nog redan vad jag hade med mig! :D
Det skrev jag i förra inlägg! :)
Men sen efter filmen var det idrott.
Sen orkar jag inte berätta nåt mer om det vi gjorde.
Det blir för mkt då! ;)


En liten sak till!<3
Idag hälsade vår förra klasskamrat på!
Olle heter han!
Han gick i våran klass förut men flyttade sedan till Gotland! ;)
Men han var i skolan och hälsade på oss! :D
Det var roligt!
Men nu har jag inge mer att berätta om det!



Ett slut!<3

Nu är det dags att säga hejdå! :D<3
Jag berättar efter en liten stund igen.
Vi ska äta och kolla på film.
Efter det ska jag försöka att skriva ett inlägg! :)
Vi ses!

Ps. Vi ska kolla på Iron Man 2! ;) Hoppas den är bra! :D

// Puss & Kraam CoralineAhlinder!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn<3 ;):
Klick here<3 :)

E-mail<3

Bloggadress<3

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0