Idag Onsdag 22/9<3

Hej! :D
Har precis ätit upp mitt äpple nu! ;)
Ni kan få se bilden nu! :D


Där fick ni se en bild.


Lite som jag gjorde i skolan!<3
Idag har jag varigt i skolan. :D
Det har varit kul där!
Fast jag har fortfarande ont i armen.
På rasten spelade jag fotboll.
Det var kul. :D;)
Sista lektionen var elevensval! :D
Vi forskar då. ;)
Jag forskar om illern.


Efter vi slutat!<3
Nu när vi har slutat börjar drop-in! :D
Då fick man macka och saft. :)
Jag tyckte faktiskt om mackorna! :D<3
Jag, Filippa, Casper och Gabbi spelade skipbo också! :D
Jag vann första gången.
Sen vann Gabbi! :D
Efter skipbot spelade jag, Ida och Gabbi mobbad i mitten och vägg.
Sen efter ett tag kom Jessica och var med oss.
Fast efter kom en som heter Bianca och då var Jessica med henne.
Men jag har haft väldigt kul idag! :D
Hoppas ni har haft en rolig dag!


//Coraline Ahlinder! :P<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn<3 ;):
Klick here<3 :)

E-mail<3

Bloggadress<3

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0