Idag 23/9-10!<3

Heej!<33
Idag har jag varit i skolan som vanligt.
Det har som vanligt varit kul också! :D
Jag gillar skolan!<33
Vi har skött och bra!
Så vi ska ha mys imorgon 24/9-10!! :D
I Like It!<33


Morgonen!<33 :(
Idag på morgonen spelade jag och Casper fotboll.
Vi passade bollen sen spelade vi vägg! :D
Sen kom lite flera då körde vi typ VM! :D
Det var kul!
Sen efter en stund fick jag bollen mitt under bröstkorgen!
Jag tappade typ andan ett tag!
Det känns så himla obehagligt! :(
Madde var snäll, hon fråga om jag var bra och sa att jag skulle hålla upp armarna!
Hon är snäll! :)


Senare på kvällen!<3
Nu på kvällen har jag jag varit på fotboll!<3
Det gick super!
Jag fick stå målvakt, back och mitten!
Jag fick ta inkasten och sådär!
Det var skit kul!<33



Efter fotbollen!<3
Sen efter fotbollen duschade jag.
Efter jag hade duschat gjorde jag i ordning det jag
ska ha med mig till skolan imorgon.
Vi ska ha MYSSTUND!!<33
Så jag skalade morätter och gjorde stavar av dom.
Jag skar gurka och paprika också! :D<3
Sen hjälpte pappa mig lite med dippen!<3
Det ska bli gott imorgon! :D


Bilder!<3

Morot!<3

En dålig bild på min gurka som jag hade!<3

Paprika!<3

Ps. Kan bara äta paprika med dipp eller nåt. Tycker inte om att bara äta paprika som den är! ;)


Godaste dippen!<3

En bild på allt jag hade! :D<3


Det ska bli gott imorgon!<3

//Kram CoralineAhlinder!<33


Kommentarer
Postat av: jimina

du är bäst orkar inte kommentera alla <33333

2010-09-24 @ 18:54:37
URL: http://www.ttypjimina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn<3 ;):
Klick here<3 :)

E-mail<3

Bloggadress<3

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0