Efter sprutan! ;P<3

Hej!<3
Nu sitter jag här och har skit ont i min arm! :(
Det är efter sprutan.
Det var stelkrampsprutan! :(
Jaja, nu är det gjort och jag behöver inte bli rädd.
Men aja.
Det kommer gå över så småning om! :D
Men det gör skit ont, kan knappt röra mig!! :'(
Dumma spruta!
Asså först när dom tog sprutan kände jag när dom stack in det..
Jag kände att det stack till lite! :S
Jag råka rycka till lite då. hihi..
Sen kändes det inge mer.
Men det har blivigt värre och värre och nu gör det skit ont! :(
Jaja.. :/
Vi får ses senare eller nån annan dag! :)
Vi ses!<3
//CoralineAhlinder!<33


Kommentarer
Postat av: miA

Svar: jag har gjort haedern och min blogg har helt änkelt cpat sig :) :( <333

2010-09-20 @ 21:05:36
URL: http://nallekram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn<3 ;):
Klick here<3 :)

E-mail<3

Bloggadress<3

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0