Kalas=Sova=Grönan! x)

Hej!
Idag ska jag på kalas hos Jessica. Gabriella, Ida, Filippa, Casper, Oskar E och Oskar B var där, jag var ju såklart där också. Men jag gav henne örhängen och en liten väska. Det första vi gjorde var att göra våran egen pizza! *mums* Killarna gjorde sin pizza tjejerna fick göra sin egen pizza. Tjejerna fick sova över om dom ville eller om dom fick. Killarna fick gå hem klockan 21.00 men inna vi somna kollade vi på Tsatsiki. Vi åt godis till också. Men det var as svårt att somna för det var skit varmt. Jag brukar inte sova så jätte bra hos kompisar. Gabriella drog av mig täcket hela tiden! :( Haha! Men det var kul. Nu sover vi!


Morgon! Nu på morgonen åt vi frukost. Gabriella och jag vaknade klockan 08.15 nånting sånt. Men vi åt yogurt och flingor till frukost och drack te till. Det var gott. Sen skulle jag hem och då skulle jag.....


TILL GÖRNA LUND!
Jag var på Gröna lund med Milotte och Cornelia ( Milotte och Cornelia= Mina barndomsvänner )Mamma var såklart med också och deras pappa som heter Tomas. Först åkte jag Jetline med mamma, sen åkte jag inte Jetline mer för Milotte ville inte och jag vill inte att hon ska ha tråkigt. Jag åkte kvasten, pop-expressen, katapulten och Jetline vi åkte typ bara dom. Men Milotte ville åka radiobilarna men det är liksom inte min grej så då åkte jag katapulten med mamma. Jag gick såklart lustiga huset också. Jag och Milotte åkte flygande mattan ner från lustiga huset. Vi åkte flygande mattan också, den som är vid kvasten och blåa tåget. Den var kul!:D Men nu ska jag nog gå och köra lycko hjulet! Men vi fick inget vi fick bara ett lycko pris. Det var en kexchoklad. Men vi köpte såklart sockervadd också. Men det var det sista vi gjorde. Vi träffade kändisar där också! Men nu ska jag gå! 

Hejdå/ Bästa Carro!<3


Datum: 22/5-2010

Datum: 23/5-2010 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn<3 ;):
Klick here<3 :)

E-mail<3

Bloggadress<3

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0