Gjort!

Idag har jag varit i skolan!
Det första vi gjorde var pojken och tigern.
Efter pojken och tigern skulle vi till biblioteket! :)
När vi är där läser vi Sixten. (Tråkig bok)-.-
Men efter var det röris! xD
Efter röris var det rast och vi spela king.
När det sedan ringde in var det musik.
På musiken har vi en musikal!
Jag spelar Sara i musikalen ''Se mig''
Sen efter musikalen var det lunch! =-.-=
Det var fisk och potatis.
Den här gångern var det faktiskt en god fisk!
Sen på rasten spelade vi king.
Efter rasten var det Engelska.
Efter Engelskan fortsatte jag med pojken och tigern.
Sen var det läxutdelning och idag ¨fick jag fem st läxor.
Matte, läsläxa, två engelska böcker och en matteläxa!
Nu ska jag sjunga singstar med Marina!
Så nu säger jag hejdå och ska sjunga med Marina!
Ha det bra/ Den bästa Caroline!<3




Datum 5/5-10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn<3 ;):
Klick here<3 :)

E-mail<3

Bloggadress<3

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0