Mormor o morfar/Skultuna/kusiner!<3

Heej!
Idag har jag varit hos mormor och morfar! :)
Jag var och bada i skultuna! :)
Det var nån uppvisning där!
Det var skit kul att titta på!
Jag hoppade både från 1:an och från 3:an
Men sen när jag åkte hem från skulltuna var Alexander där! :)
(Alexander är min kusin!)
Det var kul vi hade vatten krig! :)
Men sen åt vi kött och potatis.
Vet ej vad det var för kött men det var gott! :)
Sen kom Jonathan! :) (Jonathan är min kusin)
Det var roligt också.
Men sen när vi skulle hem.
Då höll Alexander på att slå sönder saker på sin cykel. xD
Sen tog han bort sadeln och cyklade utan sadel! :S
Sen satte han sadel bakofram.
Tokis! xD
Det var tråkigt att lämna dom men aja.
Nu är jag hemma och ska snart lägga mig.
Ha det bra!
Godnatt!<33
                      Kram Carro!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn<3 ;):
Klick here<3 :)

E-mail<3

Bloggadress<3

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0