Idag 5/7-10

Heeej!<3
Idag har jag varit vid smidö!
Jag, Daniel, Zamuel och jag var vid barnbadet.
Det var jätte mysigt där!
Det var 26 grader i vattnet!
Zamuel sov, och när han vaknade åt vi vatten melon i det varma fina vädret.
Det var säkert 31 grader varmt ute!
Lite färg på kroppen har man väl fått!
Men jag solade mest tror jag.
Zamuel doppade sig lite också!
Det är faktiskt ovanligt!
Han brukar bara doppa benen.
Men när vi var på väg hem stannade vi på Willy's.
Vi skulle köpa vatten melon.
Fast dom var sluuut!! :(
Vi köpte lite annat då.
Vi köpte lite mat och sånt.
Jag och Zamuel fick en var sin glass.
Han fick en Calippo, jag tog en cola flaska.
Fet ej vad den heter men det är en glass iaf.
Det var gott! :)
Men när vi kom hem åt vi.
Vi år carbonara! *mums* :P
Men efter maten tittade jag och Zamuel på film.
Jag höll typ på att sommna! :S
Jag blev skit trött! :tired:
Men sen skulle Zamuel sova.
Då satte jag mig och skrev det här! :)

Nu har jag inge mer att berätta! ;)

                             Ha det bra! :love:
                                                                             Puss o kraam Carro!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn<3 ;):
Klick here<3 :)

E-mail<3

Bloggadress<3

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0