Jag har varit på rockbar och sett Sonic Syndicate! :)

Heej!<3
Igår var pappa, Olga och jag på en rockbar.
Jag var på krogen ;) :)
Man skulle egentligen vara 18 år för att få vara där på krogen men jag fick vara där ändå. :)
Vi träffade några som spelar i bandet Sonic Syndicate.
Vi träffade Roger Sjunnesson, John Bengtsson, Robin Sjunnesson och Karin Axelsson.
De sjöng och spelade låtarna Burn This City, Revolution, Baby och My Own Life akustiskt.
De jag tycker mest om är Burn This City och My Own Life.

Roger, pappa och jag :)

Roger och hans flickvän Fanny. :)

Roger och John lånade pappas lägenhet i stan. \m/

Från vänster till höger: Robin, Nathan, John och Roger spelar akustiskt på Harry B James.

Jag fick sitta precis bredvid scenen.
T-shirten fick jag av Robin i Sonic Syndicate! :D

Kolla gärna in Sonic Syndicate på YouTube!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn<3 ;):
Klick here<3 :)

E-mail<3

Bloggadress<3

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0