Från marknaden! :D Men bilderna är från när jag kom hem! ;) :D<33

Hej!<3
En till sak.
Jag köpte/fick saker också.
Vi var på marknad i västerås.
Det var kul. :)
Jag fick en tröja ( T-shirt. ) :)
Jag fick en till tröja där det stod '' Jag är singel '' ;)
Jag köpte ett kompis halsband till min bästis Gabriella :)
Det står '' Best friends '' :D
Jag ska ge henne det på måndag. :P
Sen köpte jag lite godis :)
Jag köpte 4 SURA glubbor för 10 :-
2 tuggummi grej för 20 :-
Jag tror inte jag köpte så mkt mer.. ;)
Jag fick en sockervadd också :D
Men här kommer lite bilder från det jag köpte! :)

Min första T-shirt ;)

Mitt Best Friends halsband! ;):)

Min singel T-shirt :) :D
Hade inga bilder på godiset :(
Men imorgon kommer bilderna från mormot & morfar :D:):D
Goodbye/ Hug Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn<3 ;):
Klick here<3 :)

E-mail<3

Bloggadress<3

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0