Skolan.......

HEJ!
Idag var jag i skolan fast det var påsklov. Jag skulle vara ledig hela lovet men mamma hade glömmt bort vad hon satte så jag åkte till skolan fast jag inte skulle det. Men det gick bra endå. På morgonen i skolan var jag själv. Men när jag gick till maten mötte jag tre snälla flickor som heter Christina, Isabelle och en till men jag kom inte ihåg hur hennes namn stavades. Efter maten frågade jag om jag fick vara med dom, och det fick jag. Vi spelade king, efter king var jag på briljanten nästan hela dagen. Vi satt vid datorn och spelade spel i skolan, och jag fick Christinas msn också. Vi spelade lite kort också. Nu är jag hemma och tråkar vid datorn. ///// Puuuus och kraaam Carro


Kommentarer
Postat av: Pappa

Tråkar!?! Vi spelar ju Playstation 3 så grannarna svimmar! \m/

2010-04-06 @ 20:49:06
Postat av: Din dotter

Jaja, jag tråkade framför datorn. Men jag hade kul när jag spelade PS3 med dig.

2010-04-06 @ 21:33:34
URL: http://coralineahlinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn<3 ;):
Klick here<3 :)

E-mail<3

Bloggadress<3

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0