rOliG SaK


Liten rolig sak innan jag stänger!

Killen: Hej!

Tjejen: Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!

Killen: Vill du att jag ska gå?

Tjejen: Nej, var har du fått de ifrån? Bara tanken får mig att må

Killen: Älskar du mig?

Tjejen: Självklart, alla tider på dygnet

Killen: Har du bedragit mig någon gång?

Tjejen: Nej aldrig! Varför frågar du ens?

Killen: Vill du kyssa mig?

Tjejen: Ja, så fort jag får tillfälle till det

Killen: Skulle du någonsin slå mig?

Tjejen: Är du galen? Du känner väl mig?

Killen: Kan jag lita på dig?

Tjejen: Ja älskling...

Killen: Älskling....

Tips! Läs den nerifrån upp! :D


//////////////////////PUSS O KRAM CARRO




Kommentarer
Postat av: b€rR@

tog du den i från oss carro ?? men äsch jag bryr mig inte men fett fin blogg du har :oD

2009-12-14 @ 19:21:51
URL: http://snamz.blogg.se/
Postat av: Tjejen som har denna blogg :D:D:D

Tack!! Och jag har tagit den från er men det gör vell inget för då betyder det bara att man tycker den var rolig och det är ju bra elr hur:D:D:D

2009-12-14 @ 19:28:00
Postat av: linnea

hahahahahahahahahahahahaha!!! jag har kunnat den här skämtgrejen sen jag var 6! men jag skrattar lika mycket varje gång jag läser den! men när jag var liten fattade jag typ inte vitsen med den!

2010-01-17 @ 18:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn<3 ;):
Klick here<3 :)

E-mail<3

Bloggadress<3

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0